Regulamin

I. Warunki ogólne

  1. Sklep, znajdujący się na stronie internetowej pod adresem kongresbohaterowsprzedazy.pl umożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem sieci internet.
  2. Sklep prowadzony jest przez Akademię Bohaterów Sprzedaży Sp. z o.o., z siedzibą w Częstochowie, Dąbrowskiego 51/53, 42-200 Częstochowa, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców pod nr KRS 0000384729 w Sądzie Rejonowym w Częstochowie, Wydział Gospodarczy, nr NIP 5732827291,
  3. Dane do korespondencji: Akademia Bohaterów Sprzedaży Sp. z o.o., Dąbrowskiego 51/53, 42-200 Częstochowa
  4. Zakup oraz korzystanie ze strony sklepu  kongresbohaterowsprzedazy.pl oznacza akceptację niniejszego regulaminu.

II. Procedura składania i realizacji zamówień

  1. Zamówienie można składać za pomocą funkcji dodania produktu do koszyka a następnie poprzez przycisk „Zamówienie”. Aby obserwować status realizacji zamówienia konieczne będzie założenie konta użytkownika.
  2. Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie danych teleadresowych wraz z poprawnym, istniejącym adresem e-mail i numerem telefonu który umożliwi potwierdzenie złożonego zamówienia.
  3. Zamówienie można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 14:30, w soboty, niedzielę oraz święta – będą realizowane następnego dnia roboczego. Standardowy czas realizacji to od 1 do 7 dni roboczych.
  4. Ceny biletów znajdujących się w sklepie internetowym kongresbohaterowsprzedazy.pl są podane w złotych polskich i zawierają podatek VAT (ceny brutto).
  5. Firma Akademia Bohaterów Sprzedaży Sp. z o.o., wystawia fakturę VAT na zakupione bilety. Aby otrzymać fakturę VAT należy poprawnie podać dane firmy wraz z Klient upoważnia firmę Akademia Bohaterów Sprzedaży Sp. z o.o. do wystawienia faktury VAT  bez swojego podpisu i dostarczenia jej drogą elektroniczną.
  6. Klient po dokonaniu transakcji otrzyma drogą elektroniczną potwierdzenie złożenia zamówienia.
  7. Wysyłki biletów realizowane są mailowo a klient nie ponosi z tego tytułu dodatkowych kosztów.
  8. Dodatkowych informacji Klient może uzyskać kontaktując się z obsługą sklepu pod numerem telefonu +48 513 378 453 na email: wojcik@bohaterowiesprzedazy.pl

III. Płatność

  1. Możliwe formy płatności to: przedpłata na konto bankowe dla Akademia Bohaterów Sprzedaży Sp. z o.o.
  2. Formę płatności wybiera Klient podczas składania zamówienia.
  3. Przy wyborze formy „przedpłata na konto” rozpoczęcie realizacji zamówienia następuje po zaksięgowaniu środków na koncie bankowym.
  4. Płatność za pomocą serwisu http://www.przelewy24.pl
  5. Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.

IV. Dane osobowe

  1. Administratorem danych osobowych jest firma Akademia Bohaterów Sprzedaży Sp. z o.o.
  2. Wszelkie podane podczas składania zamówienia dane wykorzystywane będą tylko i wyłącznie dla celów realizacji zamówień złożonych przez Klienta w sklepie kongresbohaterowsprzedazy.pl
  3. Jeżeli Klient wyrazi zgodę, podane dane mogą zostać również wykorzystane do przesyłania oferty sklepu, newslettera oraz innych treści marketingowych sklepu kongresbohaterowsprzedazy.pl
  4. Podanie danych osobowych jest konieczne dla celów przetworzenia zamówienia.
  5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Klient ma pełny dostęp do podanych przez siebie danych 24h na dobę. Może je edytować lub w każdej chwili bez podania przyczyny usunąć lub zażądać usunięcia przez administratora danych.

 V, Zwroty

  1. W przypadku pisemnej rezygnacji klienta z udziału w Kongresie do 30 maja 2018r. , klient nie poniesie żadnych kosztów. Jeżeli klient złoży pisemną rezygnację po tym terminie, a przed 6 czerwca 2018r. Zostanie wówczas obciążony kosztami administracyjnymi w wysokości 100 zł + VAT/ osobę).
  2. Klienci, którzy nie pisemnie swojego udziału do 6 czerwca 2018r. a nie wezmą udziału w Kongresie, zostaną obciążeni pełnymi kosztami uczestnictwa na podstawie zakupionego biletu.
  3. W przypadku wyczerpania miejsc lub odwołania Kongresu, kwota wpłacona na konto firmy Akademia Bohaterów Sprzedaży Sp. z o.o. zostanie zwrócona w ciągu 7 dni od planowanej daty Kongresu.
  4. Firma Akademia Bohaterów Sprzedaży Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do zmian w programie Kongresu.
  1. Klient biorący udział w Kongresie wyraża zgodę na wykorzystanie swojego wizerunku w przypadku publikacji relacji zdjęciowych lub filmowych z Kongresu.

 VI. Reklamacje

  1. Klienci mogą dokonać reklamacji wysyłając wcześniej wiadomość na adres e-mail j.wojcik@bohaterowiesprzedazy.pl
  2. Klient w ciągu 7 dni kalendarzowych zostanie poinformowany o statusie reklamowanego towaru.

VII. Postanowienia końcowe

  1. Regulamin wchodzi w życie z dniem opublikowania go na stronie internetowej sklepu.