Regulamin
I. Warunki ogólne
- Sklep, znajdujący się na stronie internetowej pod adresem kongresbohaterowsprzedazy.pl umożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem sieci internet.
- Sklep prowadzony jest przez Akademię Bohaterów Sprzedaży Sp. z o.o., z siedzibą w Częstochowie, Dąbrowskiego 51/53, 42-200 Częstochowa, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców pod nr KRS 0000384729 w Sądzie Rejonowym w Częstochowie, Wydział Gospodarczy, nr NIP 5732827291,
- Dane do korespondencji: Akademia Bohaterów Sprzedaży Sp. z o.o., Dąbrowskiego 51/53, 42-200 Częstochowa
- Zakup oraz korzystanie ze strony sklepu kongresbohaterowsprzedazy.pl oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
II. Procedura składania i realizacji zamówień
- Zamówienie można składać za pomocą funkcji dodania produktu do koszyka a następnie poprzez przycisk „Zamówienie”. Aby obserwować status realizacji zamówienia konieczne będzie założenie konta użytkownika.
- Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie danych teleadresowych wraz z poprawnym, istniejącym adresem e-mail i numerem telefonu który umożliwi potwierdzenie złożonego zamówienia.
- Zamówienie można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 14:30, w soboty, niedzielę oraz święta – będą realizowane następnego dnia roboczego. Standardowy czas realizacji to od 1 do 7 dni roboczych.
- Ceny biletów znajdujących się w sklepie internetowym kongresbohaterowsprzedazy.pl są podane w złotych polskich i zawierają podatek VAT (ceny brutto).
- Firma Akademia Bohaterów Sprzedaży Sp. z o.o., wystawia fakturę VAT na zakupione bilety. Aby otrzymać fakturę VAT należy poprawnie podać dane firmy wraz z Klient upoważnia firmę Akademia Bohaterów Sprzedaży Sp. z o.o. do wystawienia faktury VAT bez swojego podpisu i dostarczenia jej drogą elektroniczną.
- Klient po dokonaniu transakcji otrzyma drogą elektroniczną potwierdzenie złożenia zamówienia.
- Wysyłki biletów realizowane są mailowo a klient nie ponosi z tego tytułu dodatkowych kosztów.
- Dodatkowych informacji Klient może uzyskać kontaktując się z obsługą sklepu pod numerem telefonu +48 513 378 453 na email: wojcik@bohaterowiesprzedazy.pl
III. Płatność
- Możliwe formy płatności to: przedpłata na konto bankowe dla Akademia Bohaterów Sprzedaży Sp. z o.o.
- Formę płatności wybiera Klient podczas składania zamówienia.
- Przy wyborze formy „przedpłata na konto” rozpoczęcie realizacji zamówienia następuje po zaksięgowaniu środków na koncie bankowym.
- Płatność za pomocą serwisu http://www.przelewy24.pl
- Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.
IV. Dane osobowe
- Administratorem danych osobowych jest firma Akademia Bohaterów Sprzedaży Sp. z o.o.
- Wszelkie podane podczas składania zamówienia dane wykorzystywane będą tylko i wyłącznie dla celów realizacji zamówień złożonych przez Klienta w sklepie kongresbohaterowsprzedazy.pl
- Jeżeli Klient wyrazi zgodę, podane dane mogą zostać również wykorzystane do przesyłania oferty sklepu, newslettera oraz innych treści marketingowych sklepu kongresbohaterowsprzedazy.pl
- Podanie danych osobowych jest konieczne dla celów przetworzenia zamówienia.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Klient ma pełny dostęp do podanych przez siebie danych 24h na dobę. Może je edytować lub w każdej chwili bez podania przyczyny usunąć lub zażądać usunięcia przez administratora danych.
V, Zwroty
- W przypadku pisemnej rezygnacji klienta z udziału w Kongresie do 30 maja 2018r. , klient nie poniesie żadnych kosztów. Jeżeli klient złoży pisemną rezygnację po tym terminie, a przed 6 czerwca 2018r. Zostanie wówczas obciążony kosztami administracyjnymi w wysokości 100 zł + VAT/ osobę).
- Klienci, którzy nie pisemnie swojego udziału do 6 czerwca 2018r. a nie wezmą udziału w Kongresie, zostaną obciążeni pełnymi kosztami uczestnictwa na podstawie zakupionego biletu.
- W przypadku wyczerpania miejsc lub odwołania Kongresu, kwota wpłacona na konto firmy Akademia Bohaterów Sprzedaży Sp. z o.o. zostanie zwrócona w ciągu 7 dni od planowanej daty Kongresu.
- Firma Akademia Bohaterów Sprzedaży Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do zmian w programie Kongresu.
- Klient biorący udział w Kongresie wyraża zgodę na wykorzystanie swojego wizerunku w przypadku publikacji relacji zdjęciowych lub filmowych z Kongresu.
VI. Reklamacje
- Klienci mogą dokonać reklamacji wysyłając wcześniej wiadomość na adres e-mail j.wojcik@bohaterowiesprzedazy.pl
- Klient w ciągu 7 dni kalendarzowych zostanie poinformowany o statusie reklamowanego towaru.
VII. Postanowienia końcowe
- Regulamin wchodzi w życie z dniem opublikowania go na stronie internetowej sklepu.